قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

یادداشت

البته حرف برای گفتن و نوشتن زیاد است 

و در جستجوی فرصتی مناسب برای اندیشیدن  

عجالتا مینویسم تا یادم نرود

  

حرف های زیادی در دیدار دانشجویان با رهبرم گفته و شنیده شد 

حرف هایی که مستلزم بازخوانی چندین و چند باره است. 

یادم باشد رهبرم گفته بود: 

*مطالعات دینی و مطالعات سیاسی را در کنار کار علمی خودتان تقویت کنید.  

*نباید اینگونه تصور شود که همه باید منتظر بمانند تا رهبر ابتدا موضع خود را  

درباره یک شخص و یا یک سیاست اتخاذ کند و بقیه برهمان اساس موضع گیری کنند 

این روش، کارهارا قفل میکند.  

* و....

 

 برنامه امشب راز عالی و دوست داشتنی بود:

*کارهای فرهنگی ای هست که در دسترس است 

با همین کارهای فرهنگی دم دستی ولو به صورت غیر تخصصی 

باید پیام انقلابمان را به جهان صادر کنیم...جهان!

*در رابطه با کار در حوزه شهدا باید تا دیر نشده رفت سراغ پدران ومادران شهدا 

چندتا کتاب درباره خانواده شهدا داریم؟ 

همین کار های ساده ی غیر تخصصی را باید انجام داد 

تا انشاالله در آینده به صورت تخصصی از این آثار استفاده شود. 

*مجموعه های فرهنگی ما باید به اصطلاح سطل آبشون رو بریزن 

هی نگن آقا ما باید یه کار بزرگ و خارق العاده کنیم.

 

 

پ.ن 

1. خیلی حس خوبیه اینکه آدم یکباره پاسخ کلی از درگیری های ذهنیش رو دریافت کنه. 

اینکه بعد از مدت ها خستگی ذهنی،کلی فکر و انرژی نو تو وجودت نزریق بشه.

خدایا شکر 

 

2. دوستان این KMplayer اصلا فایده ای نداره،یعنی برای فیلمای دیگه جواب میده ها فیلمای گوشی رو درست نمیکنه

 لطفا یه روش دیگه پیشنهاد بدید.بنده همچنان نیاز مند یاری سبزتان هستم.

نظرات 6 + ارسال نظر
love جمعه 3 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:34 ق.ظ http://kdblog.iilg.biz

باد با چراغ خاموش کاری ندارد

اگر در سختی هستی , بدان که روشنی . . .
------------------
من در برخی از امتحاناتم مردود شدم اما دوستم تمام درسهایش را با موفقیت گذراند.

اکنون او یک مهندس در شرکت مایکروسافت است

و من فقط مالک مایکروسافت هستم ... بیل گیتس


6516

نادم جمعه 3 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:35 ق.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

بیماری نادری است این که نگاهت به هر چه بیفتد دلت برای کسی تنگ شود.

مردی بنام شقایق یکشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:25 ق.ظ http://shaghayegh313.blog.ir

خیلی حس خوبیه اینکه آدم یکباره پاسخ کلی از درگیری های ذهنیش رو دریافت کنه.

اینکه بعد از مدت ها خستگی ذهنی،کلی فکر و انرژی نو تو وجودت نزریق بشه.

خدایا شکر

سلام
دقیقا منم همین حسو دارم.

شکر خدارا

مردی بنام شقایق یکشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:50 ب.ظ http://shaghayegh313.blog.ir

سلام

دوباره که خوندم یاد حرفهای حاج حسین یکتا افتادم

الان که گفتید منم همچین حسی برام تداعی شد

یوهو!!!! سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:54 ب.ظ

خدا به داد اون انرژی برسه.اون موقع که تزریق میشد،چه شد...حالا که نزریق میشه،چه شود....
صرفا جهت.....
هی...خدا خیر بده هرکی را،راه دیگری یافت نشد....

عاقا من انگار مغزم از کار افتاده
اصلا نگرفتم چی دفتی

یوهو!!!! سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:56 ب.ظ

یه نگاه به متنت بنداز....مهندس(البته از نوع بعد ....) نقطه کم اومده انگار
بعدشم همون راهکار 90 درجه چرخش بر شانه به شرط.... که قول هرکی بود از همه بهتر بود.....
دستش درد نکنه....

سخت نگیر،آخه من چشمام آستیگماته
گفتم بت؟
با کمال اعتماد به نفس رفتم این راهکارت رو به استاد ارائه دادم
استاد هم خیلی جدی گفت از نظر من مشکلی نیس فقط قبلش به بچه ها بگو تو نشستنشون حدود شرعی رو رعایت کنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد