قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

بسم الله

 

یک سال دیگر هم گذشت

به همین سرعت

و من این روز ها چقدر فکر کردم به گذر این یک سال

به عهد و پیمان هایی که شب های قدر پارسال،در خلوت دو نفره یمان،کنج حرم با شما بستم...

 

امام رضای عزیزم

شما

در همه ی لحظه های خاص و خواستنی ای که در این یک سال گذشت

رحمت و رافتتان را با من تمام کردید

و من

اگر چه هنوز هم همان دختر بچه ی بازی گوش صحن و سرایتان هستم

اما یادگرفته ام

باز هم بیایم کز کنم دم خانه یتان

و بی چراغ و با دستانی خالی التماس کنم

امسال هم در پرونده ی تقدیر یکساله مان

دل خوشمان کنید به نسیمی از لطافت نگاه رئوفتان

 دل خوشمان کنید که ما بیش از پیش محتاجیم به مُهر تاییدی از مِهر نگاهتان

یواشکی نوشت:

امام رضا جانم

اصلن همه ی این قانون ها و بند و تبصره ها و باید ها و نباید های اینجا و آنجا،این ارگان و آن ارگان و فلان کار و برنامه و... به کنار

من یقین دارم گوشه ای،تنها گوشه ای از نگاه لطف و کرمتان میتواند اربعین امسال هم مارا کربلایی کند...

اصلن خودتان ببینید این دوری چه بر سر دلمان خواهد اورد...