قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

مَـــــــــــرد

مرد که باشی

چهار تکه استخوان پوسیده ات هم

می تواند

سایه سر و پناه روز های تلخ و شیرین خیلی ها باشد...!!!

  

حاشیه نوشت: 

میگه من به این حالت میگم سرماخوردگی وبلاگی 

درست وقتی شجاعت نداری بری گزینه حذف وبلاگ

را بزنی پیش میاد.

راست میگفت،نمی تونستم حذفش کنم.

آخه دوستش داشتم،خودم بزرگش کرده بودم...

این شد که اومدم اینجا رو گردگیری کنم برای روزهای نو...

نظرات 8 + ارسال نظر
sara پنج‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:53 ب.ظ

به به سلام خانم خوش اومدی ببین من رفیق نیمه راه نیستم هی اومدم سرزدم تابلاخره برگشتی حیف بود اگه بی خیالش میشدی تولددوباره وبلاگت مبارک باشه

بح بح....سلام عروس خانووووم
منت بر سر وبلاگ ما نهادید با این همه مشفله...
ببینم از سه شنبه به بعد هم این قد با معرفت میمونی یانه
سارا...خیلی خوشحالم برات، خیلییییی تبریک

راه نشین جمعه 9 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:34 ق.ظ

سلام دوستم
خوشحالمون کردی بانووو
این فضا اصلن بدون نوشته های تو صفا نداره...

پ.ن:
اندر احوالات شهدا رفتنمان با اعمال شاقه!!!
اینکه رسیدیم حتما از عنایات خاص خود شهید چشم براه بود!
یادش بخیر ...

پ.ن2:
نامردی اگه منو ضایع کنی! وجداااااانا ....... .....!

سلام علیکم و رحمه الله بر دوست اصفهانی الاصل الاصل، هاهاها....
مچهرم
آخ ...حیف که اینجا خانواده رفت و آمد میکنه
عنایت که هیچی از معجزاتشون بوده...

بی نام جمعه 9 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:00 ب.ظ

سلام

گاهی که هوای شهر نفس گیر می شود تنها نقطه ی شهر که می توان نفس کشید .همین جاست .

یا علی

سلام
گلستان شهدا که میروی انگار ندایی از درونت نجوا میکند که:
گم گشته ی دیار محبت کجا رود...؟

زمرد چهارشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:37 ب.ظ

من دلم روشنه که انشاالله شهدا ایندفعه حاجتتونو میدن تاشماها دست از سر نورانیشون به مدت اندک بردارین

سلام خانوم
اول ببخشید به دلیل پاره ای موضوعات یه مقدار سانسور شد کامنتت
دوم این که اگر اونجا میریم برا اینه که نفس بتونیم بکشیم فقط همین
موفق باشی دوستم

زمرد پنج‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:42 ق.ظ

اووووووووه کوتاه بیا خانم گردن ما از مو باریک تره مراتب عذر خواهی رو خدمتتون اعلام مینمایم انشاالله که عمر نوح داشته باشی رفیق

اختیار دارید
شما بزرگوارید

بی بازگشت سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:30 ب.ظ http://Binamak.blog.ir

تو اینستاگرام نیستید؟

سلام
نه
چطور؟

بی بازگشت یکشنبه 29 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:42 ب.ظ http://Binamak.blog.ir

همینطور:-)

saboo جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:34 ق.ظ

خسته شدم از این همه ظواهر عوام فریب و قشنگ خسته شدم از این همه دروغایی ک به خودم گفتم.. دنیای جالبی شده وقتی از یک رنگی مینویسی..... هعی ولش کن

ما باید مراقب باشیم و قتی نوشتیم یا ظواهر بچه مذهبی بخودمون دادیم باطنشم درست کنیم وقتی چادر پوشیدیم ملزومتتشو(حرمتشو) حفظ کنیم وقتی نوشتیم یعنی ادعا کردیم پس دنبالش عملم کنیم وقتی .. وقتی .. وقتی
(مخطب اول و آخرش خودم) ایشالله امام زمانمون از دستمون راضی باشن

صحیح است!
چه دین دارانی که موجبات دین گریزی اطرافیانشون شدن.

به توکل نام اعظمش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد