قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

دریا دریا گذشته ام در طوفان از پی تو

گفتم:

آدم را به جایی میرسانند که گاهی حتی می ترسد از اجرای چیزی که یقین دارد خدا به آن راضی است.

به نقطه ای میرسد که حس می کنید درحرف‌هایی که می‌زند چقدر تنهاست

نه تنها برای اجرای حرف خدا،بلکه حتی برای بیان اعتقاداتش هم

چه زخم زبان ها که متحمل نمیشود... چه برچسب ها که نمیخورد...

گفت:

خوب فکر کن

اما در همان حال، هنوز هم  

در دلت قند آب میشود وقتی این زخم خوردن به خاطر اجرای حرف پروردگارت را تحمل میکنی.

نه؟!

این بار از ته ته قلبم لبخند زدم و رفتم   

 

ندا می آید آی قایقران:

شاید هزار و یک "او"اطرافت  وجود داشته باشند که  همه شان دوستت دارند،دوستشان داری اما...

بین همه ی "او"ها، فقط یک ضمیر است که میشود برای خودش، برای همه چیزش، دوستش داشت.

تو خدای منی

نظرات 6 + ارسال نظر
آشنا یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:28 ق.ظ

به همان اندازه که با خدا هستی ، هستی و الا نیستی...
مرحوم دولابی

سلام آشنای نا آَشنا!
ممنون،جمله ی زیبایی بود

بی بازگشت دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:39 ق.ظ http://Bingaman.blog.ir

سلام علیکم :-)
بالاخره ما تونستیم کامنت بذاریم، چند روز پیش هرکار کردیم نشد کامنت بذاریم:-)
این پست خیلی خیلی لایک
دقیقا حرف دلمو زدی
دیگه نمیدونم چی باید بگم:-)

سلام والا من نمیدونم چرا بلاگ اسکای با خودش و من اینطوری میکنه هی،شما ببخشیدشون
خوشحالم که حرف دلمون یکی بوده این یعنی خیلی هم در حرف هایی که میزنیم تنها نیستیم

راه نشین دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:10 ب.ظ

آخیییییییییییییییییی

بالاخره این وبلاگت رخت عوض کرد
قالب قبلی حقیقتا رو اعصاب بود!

درباره ی پستم چون من میدونم داری چی میگی اومدم بت روحیه بدم تا همچنان مقـــــــاوووووم، زیر بار مذاکره نری ...

سلاااام
بعله دیگه فقط به خاطر تو

ببخشیدکه یه مقدار یادی از کامنتت رو سانسور کردما
نه بابا ماهم به مذاکرات خوش بین نیستیم،بعله

هدی خانوم سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:10 ب.ظ

ها ؟!
شی دفتی ؟!

شفاف سازی بنما برایم!

عه!به این شفافی،از شما بعیده...

روزگار فراغت از تحصیل خوش میگذره؟
چرا امروز نیومدی اینجا خب؟
سال تحویل منتظریما

منم!!!! سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:19 ب.ظ

سلام دوستم!!!
میبینم که تیپ اصفهانی زدی!!!قهوه ای!!!عجب!!!!مبارکه!!!
اون مدادرنگی بالا را یه یاد نقطه بازی های شبانه گذاشتی دیگه؟؟!!!

متن زیبایی بود.ولی بی خیال حرف مردم.شما دوباره شروع کن.رضایت او شرطه
البته چون قبلا حسابی حرفیدیم.بهتره به سعدیا برسی.شاید یکم تغییر فضا برات لازم باشه

اما ما همچنان چشم به راه قدوم سبزتان هستیم.بنیاد حمایت از (ه م ا و خ)


جمله خصوصی:مهندس یه جوری جواب ننویسی.دستمون روبشه ها

سلام علیکم
تیپ اصفهانی چیه، برو بابا،خدا بدور
وای یادش بخیر،خیلی وقته بازی اینترنتی نکردیما

آره دیگه کلا با نسیم بهار دارم مصداق حول حالنا رو درک میکنم حالا خوب یا بدش رو خودم هم هنوز نمیدونم

من از دور تشویقت میکنم،شما موفق میشید

خب این جمله ی خصوصیت رو هرکی بخونه فکر میکنه ما از نیروهای اطلاعاتیم حالا چه طرح و نقشه ی سکرتی داریم
نکن این کارا رو بلاخره همه که نباید بدونن همه چیو

جنبش سایبری ارزشبان یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:21 ب.ظ http://www.arzeshban.ir/

سلام
نتایج فاز اول سیر مطالعاتی...
و این آغاز قصه است....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد