قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

طرحی ز موج بر دل طوفانی ام بکش

شب است

نشسته ام پشت پنجره و خیره مانده ام به این همه برف

ثانیه ها بی قرارم کرده اند.

نامت را در سکوت فریاد میکشم

احبنی احد اغنم ذلک من قلبه الا قبلته لنفسی و احببته حباً لا یتقدمه احد من خلقی

محبتی به تو نشان مـﻰدهم، چنان نوازشت خواهم کرد، و آرامشی خواهم بخشید و رسیدگی به تو خواهم کرد که اگر در تمام دنیا بگردی، جمیع خلایق من نمـﻰتوانند ذرﻩای از این محبت نسبت به تو داشته باشند!  

لبریز میشوم از یادت

غوغا میشود میان دلم

دلم چنان دریای طوفان زده ایست که تو را صدا میزند

و قلبم مثل قایقی شکسته با نام تو بالا و پایین میرود

در توانم نمیگنجد که حتی بتوانم قایقران قایقم باشم

زیرا به نمیدانم هایم،به تردید ها و دودلی هایم ایمان دارم

در طوفان ها دستگیرم باش 

 

پ.ن: دلتنگ شب برفی زیارت،دلتنگ نسیم جان بخش حرم  

نظرات 7 + ارسال نظر
راه نشین سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:27 ب.ظ http://rahneshin094.blogfa.com/

در شب برفی حرم؛
مطمئنی اون چیزی که می وزید نسیم بود؟؟! احیانا سوز یخ کرده نبود ؟؟!!!!

تماشای بارش برف و بارون توی شب رو بیشتر از برف بازی بعدش دوس دارم ...
و کاش شب های برفی حرم رو هم تجربه کنم
اللهم الرزقنی حرم ...

نسیم معنوی منظورم بود بچه جان
برا خودت تنهایی دعا نکن خب
اللهم الرزقنا

موجیم که آسودگی ما عدم ماست چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:19 ق.ظ http://shahadat92.blogsky.com

دلم هوای حریم یار دارد
بیش از سه سال است فقط از قاب عکس و تلویزیون سلام دادم
خوش به حالتان

منم دلم هوای زیارت کرده
ان شاالله قسمتتون بشه

راه نشین پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:43 ب.ظ

شعار راهپیمایی 22 بهمن امسال:

ما بی صـــواطیــم !!

( مخصوصا شما بلند بگو!! )

از دست شماها...
اون وقت ما صدای شمارو قراره از یزد دریافت کنیم؟
چه صدای رسایی شود،اوه اوه
به جا این کارا برو ساکت رو ببند تا جانموندی از قافله
سلام منم به قطاب های یزد برسون بگو خیلی دوسشون دارم

م.حامی جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:58 ب.ظ

سلام دوست عزیز
من تازه از مشهد برگشتم بازم دلم هوا زیارت کرد
حالا یه پیشنهاد دارم دست بر و بچه ها رو بگیر پاشیم بریم کربلا ایشالا21 اسفند بریم راهیان
در ضمن چه قدر قلمت گیرا بود انگار بد جور مستاصل به نظر میرسیدی خدا کمکت کنه
یا علی

سلام خانوم
زیارتتون قبول
میخوای ببریمون کربلای ایران عایا؟
آخه شماکه نباید دیگه باما جوون جاهلا بپری،خخخ

موجیم که آسودگی ما عدم ماست یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 ق.ظ http://shahadat92.blogsky.com

هنوز مادرانی هستند که منتظر فرزندان سفر کرده خود هر روز جلوی خانه شان را آب و جارو می کنند
هنوز هستند مادرانی که کلید را بعد از 30 سال پشت در می گذارند یا به همسایه می دهند تا فرزندشان از سفر برگردد
تازه فهمیدم چه می کشند آنها....!
روحتان شاد شهدای گمنام

جنبش سایبری ارزشبان سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:35 ب.ظ http://www.arzeshban.ir/

سلام
عهدی بسته بودم در ذر...
بروزیم

سلام بر شما

بی بازگشت چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:55 ب.ظ http://binamak.blog.ir

خدایا قسمتمان کن
امام رضای برفی ....

آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد