قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

برای مخاطبان خاص!

نفسم میگیرد از حضور در جامعه ای که همه خودشان را

سفید سفید سفید می بینند و مخالفانشان را سیاه سیاه سیاه.

حالم بد میشود از هم صحبتی با کسانی که خودشان را

جبهه ی حق مطلق می بینند و مخالفانشان را باطل مطلق.

متنفرم از آدم هایی که تهمت و دروغ را روشن گری میپندارند.

دین و دینداری را تنها ابزاری برای نقد دیگران میدانند

و فراموش میکنند دین قبل از هرچیز آمده است تا نقشه ی راهی باشد برای زندگی خودشان.

بیزارم از آدم های جنگ و انقلاب ندیده ای که فقط ادعای انقلابی بودن میکنند

و فکر میکنند آن ها تنها دلسوزان نظام اند.

نفسم میگیرد وقتی....  

پینوشت: صلاح کار کجا و من خراب کجا!

نظرات 9 + ارسال نظر
نیلوفر جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:17 ق.ظ http://rahneshin094.blogfa.com

سلام.... اوه اوه چه خطرناک!
عجب دل پری داری....!!! مگه چی شده حالا!!
نکنه منم یکی از مخاطبان خاص این مطلب باشم؟!
خودت بگو...

سلام رفیق،نه بابا شما به خودت نگیر
چی بگم...بگذار،بگذریم!

مریم جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:58 ب.ظ http://binamak.blog.ir

و ما نیز ... فقط خدا میداندو بس ...:-|

باران شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:34 ق.ظ http://5shambesoba.blog.ir

عجب دلِ پری!

گاهی واقعن تمییز اینکه چی درسته خیلی سخته ...

خدا کمک کنه تو مسیره حق باشیم ...

علی اکبر شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:42 ب.ظ http://yadbud.mihanblog.com/

دلم برای هوای تو تنگ شده است معبودم...
+"شهید غلامعلی پیچک: مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است. بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم،از انحراف می ترسیم!"
یاحق

ماهم از انحراف میترسیم
تا هرکی انحراف رو چی معنی کنه...
یاحق

ملک احمدی شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:12 ب.ظ http://1afsarejavan.blogsky.com/

سلام
1377/2/22 رهبر انقلاب:
آیا در نظام اسلامى ما مى‏توان کسى را حقّ مطلق و کسى یا اندیشه‏اى را باطل مطلق دانست، یا در هر تفکّر و یا در هر فردى، نظرات حق و باطل کم و بیش وجود دارد؟من این سؤال را یکى از سؤالات اساسى ذهن خود و بسیارى از دانشجویان مى‏دانم.

این مسأله نسبى‏ نگرى، حرف خوبى نیست. نه این‏که من بخواهم بگویم چه کسى حقّ مطلق است، چه کسى هم باطل مطلق؛ نه، این را به طور طبیعى آدم مى‏داند که هیچ انسانى نیست که در مجموعه تفکّراتش، یک حرف غلط یا یک فکر باطل - ولو نادانسته - نباشد. آن کسى هم که فرضاً تصوّر غلط یا ایده باطلى را دنبال مى‏کند، لابد چیزهایى در کلماتش هست که آنها حقّ است. بالاخره هر دروغگویى هم یک بار راست مى‏گوید؛ ولو تصادفاً! این را من قبول دارم؛ اما این‏که ما این را به صورت یک مبناى فکرى و فلسفى درآوریم و بگوییم اصلاً حقّ مطلق و باطل مطلقى وجود ندارد، این غلط است. نخیر؛ حقّ مطلق وجود دارد، باطل مطلق هم وجود دارد.

بله این سخنان درست اما لطفا ادامه سخنان آقا رو هم بخونید مثالی که از این حق و باطل مطلق زدند درمورد وجود مبارک پیامبر اکرم(ص) در مقابل سپاه کفر بود. من معتقدم در جامعه ی مسلمان ما،حداقل درمورد آدم هایی که این روزها بازار نقد و انتقاد درموردشون داغه،باید میانه رو بود،انصاف رو رعایت کرد و اگر نقدی هم میشه از سر دلسوزی باشه نه خصمانه
یاحق

راه نشین یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:23 ق.ظ http://rahneshin094.blogfa.com/

سلام
من فکر میکنم در مورد مسئله ای که مد نظر توئه اصلا درست نیست یه عده ی خاص رو به این شکل سرزنش کرد!
حالا گیرم عده ای از اینوری ها خودشون رو حق مطلق دونستند و جبهه ی مقابل رو باطل مطلق ( که البته از نظر من درست نیست) ولی مثلا جبهه ی اون طرفی ها بر رعایت اعتدال استوارند که تو اینوری ها رو سرزنش میکنی؟؟!! ما یادمون نرفته کسانی رو که جنگ و انقلاب ندیده بودند و اصلا دوست هم نداشتند که ببینند و تنها دل "نسوزان" برای نظام بودند...!
شاید بسیاری اینها تا قبل از سر کار اومدن دولت جدید هنوز هم بر تقلب شدن در دولت قبلی مصر بودند
(لااقل اطرافیان من که اینطور بودند) چه بسا بعضی ها در نهایت پررویی هنوز هم دست از این حرف ها بر نداشته اند...
من نه دل خوشی از قبلی دارم و نه جدیده رو کلید حل مشکلات میدونم که بخوام ازش دفاع کنم
ولی چه دفاع کردن( حالا غیر مستقیم!) و چه زیر سوال بردن ، الان ، که هنوز چیزی از سرکار اومدن دولت جدید نگذشته ، کار درستی نیست و معلوم نیست "دوباره" پشیمون نشیم...

سلام
من رو چه به سرزنش بقیه؟!این ها رو هم نوشتم برای این که اگه نمی گفتم خفه میشدم.
اینوری و اون وری چیه؟!من نه کسی رو زیر سوال بردم نه از کسی حمایت کردم مخاطبم همه ی اون هایی هستن که در بیان مواضعشون افراط میکنند،حالا میخوان به قول تو این وری باشند یا اون وری.

سلام چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:48 ق.ظ

امام خامنه ای در دیدار سعید جلیلی:
من در ایام انتخابات به خاطر حجم سفر ها نگران سلامتی شما بودم و مطمئنم شما برای انجام تکلیف آمده بودی.
حضور انقلابی شما یک زمینه خاص حزب اللهی را به وجود آورد.ببینید چگونه می شود این جمعیت 4 میلیونی که به شما به عنوان نماد مقاومت رای داد را بهم پیوند داد و شما نخ تسبیح باشید تا این جمعیت رشد و گسترش یابد.
با این جمعیت می شود کارهای بزرگ انجام داد و اینها که به شما رای دادند رایشان متفاوت بود و در این فضای فشار خارجی ها تبعات آنرا پذیرفته بودند.

شخصی در خطاب به جناب سلام چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:18 ب.ظ

جناب "سلام"

ببخشید تاریخ و زمان این دیدار را مشخص کنید؟
ظاهرا در این دیدار شما،دکتر جلیلی و رهبری تنها بودید!
نه!؟
چون جایی حرف از این دیدار نیست
من که هرچی سایت آقا و سایتها را گشتم چیزی پیدا نکردم

حرف خوبی است ولی
خواهشا هرچه می شود بی خود از رهبری مایه نگذارید!

م.بیدار پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:49 ب.ظ http://www.bidarha.blogfa.com

سلام . در مورد کامنت سلام .بنده هم موکدا این صحبت را از بزرگان به نقل از حضرت آقا شنیده ام و به نظرم لفظ به کار برده شده یه کم مناسب نبود ولو نظرشما با نگارنده کامنت متفاوت باشد و البته در کل با کلیت موضوع مطلبتون موافقم کما اینکه قبل از انتخابات که هنوز رییس جمهور هم معلوم نبود از این قبیل مطالب و جواب کامنت ها زیاد نوشتم چون اعتقاد راسخ به احترام به نظر دیگران حتی مخالف دارم ولی از نوع کامنت ها فکر کنم اصل موضوع متن شما تحت الشعاع نظرات مخاطبین قرار گرفت و در ظاهر متن غیر سیاسی شما کامل سیاسی برداشت شد وکلا برخی مسائل حاشیه ای سیاسی زیاد ارزش بحث و جدل نداره .

ممنون / یا علی

بله خب شاید لفظ درستی نبود، بنده ادبیاتم رو اصلاح کردم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد