قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

دیگر شورش را در آورده ای...!

عشقِ شهادت؟ 


شهوتِ شهادت؟ 


آرزویِ شهادت؟

دغدغه ی شهادت؟

.

.

.

برای شهدا؟

در راه شهدا؟

به نیت شهدا؟

.

.

برای چه؟

برای آنکه زنده بمانی و نمیری؟

برای آنکه عاقبتت به خیر شود؟

برای آنکه به سعادت جاودان برسی؟

برای آن‌که شهادت بهترین است؟

برای عندربهم یرزقونش....؟ 

خجالت بکش دختر....دیگر شورش را در آورده ای 

منیت دارد از سر و کول افکار و رفتارت بالا میرود آن وقت دم از شهدا میزنی...؟    

 

پینوشت: 

من با دلم که تنگ نشد از برایتان، قهرم ، تو هم جواب دلم را دگر نده

 

 
نظرات 8 + ارسال نظر
ملک احمدی دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:29 ب.ظ http://1afsarejavan.blogsky.com/

از هر چیز تعریف کردند بگو مال خداست و کار خداست ..
نکند خدا را بپوشانی و آن را به خودت یا به دیگران نسبت بدهی؛
که ظلمی بزرگتر از این نیست.
هر زیبایی و خوبی که دیدی رب خود را یاد کن.

{حاج محمد اسماعیل دولابی}

توابین چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:28 ق.ظ http://tavabin.ir

سخت نیست شهید شدن
کمی عشق میخواهد...
همین...
عاشق خدا شدن...

مریم چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:45 ب.ظ http://binamak.blog.ir

من کجا و شهدا کجا ... حتی تصورش هم سخت است در ذهن نمیگنجد ... :(

باران چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:35 ب.ظ http://5shambesoba.blog.ir

خدایا منم را بگیر ...
خودت را جای منم بنشان ...

چقد دوست دارم یکیشون دستمو بگیره ... یکی از شهدا ... دعا کن ... خیلی ...

بهار ... پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:00 ب.ظ

خداوند انتخاب می کند هنوز هم انتخاب می کند شهدا را
اما بسیار سخت............
چه منیتی ؟!! اگر این را منیت بنامیم پس رزمندگان در لحظه های نزدیک عملیات نمازو استغفار می کردند برای چه ؟؟
برای عشق نه منیت !!!!!
ما عاشقیم ،عاشق به جز معشوق چه کسی را دارد ؟!!!

م.بیدار جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:49 ب.ظ http://www.bidarha.blogfa.com

.سلام . بزرگی می گفت : مهمترین گام برای رسیدن به خدا پا گذاشتن روی من است تا به او برسیم و از خود مادیمان فراتر برویم . گفتم تا خودم یادم بماند و تکرار کنم .

با افطار با نون وپنیر وکتاب بروزم .
یا علی .

کوثر پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:31 ق.ظ

ب

چرا نظرهای "تک پسر" بسته س؟!
می خواستم بگم یاد شهید شهریاری افتادم...

برو خاهر.. همین فرمون برو..

آخه اصل مطلب رو برای ارزشبان نوشته بودم
ممنون

گمنام پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:38 ب.ظ

با زیباترین قسمت این تغییر یعنی عکس پروفایلتون یادم افتاد بگویم : السلام علیک یا علی بن موسی الرضا . ایها الامام الرئوف .

چشم امید بر در لطف تو بسته است
هر زائری که گوشه ی صحنت نشسته است.
صل الله علیک یا امام الرئوف

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد