قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

یا رفیق

از همان روزی که گلمان را سرشتی بیش از  هرچیز برایمان رفیق بودی

دم گوشمان زمزمه کردی"رفیق هیچ وقت زیر قول  وقرارش نمیزند 

پس سر پیمانتان بمانید تا سر پیمانم با شما بمانم.... 

و من هنوز هم از میان تمام اسماء حسنی ات عاشقی میکنم با این نام

"یا رفیق من لا رفیق له"

یا رفیق

در این آشفته بازار رفاقت ها کجای عالم جستجو کنم رفیقی چون تورا؟!

دلم یک جرعه آسمان میخواهد،یک جرعه عشق و یک جرعه رفاقت

میشود همچنان برایم رفیق بمانی؟  

نظرات 4 + ارسال نظر
راه نشین سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:58 ب.ظ http://rahneshin094.blogfa.com/

وَ مَن یُطِعِ اللّهَ وَالرَّسُولَ فَأُوْلَئِکَ مَعَ الَّذِینَ أَنْعَمَ اللّهُ عَلَیْهِم

مِّنَ النَّبِیِّینَ وَالصِّدِّیقِینَ وَ الشُّهَدَاء وَ الصَّالِحِینَ وَحَسُنَ أُولَئِکَ
رَفِیقًـــــا... 69/نساء

و کسانى که از خدا و پیامبر اطاعت کنند در زمره کسانی خواهند بود که خدا ایشان را گرامى داشته [یعنى] با پیامبران و صدیقان و شهیدان و صالحانند و آنان چه نیکو رفیقانی هستند...


ان شاءالله که دست رفاقت این نیکو رفیقان، هرگز از دستت جدا نشه...

وای نیلوفر من همین الان داشتم نبال آیه هایی که مصادیق رفاقت رو گفته میگشتم چه جالب که تو هم اینو نوشتی انشالله هممون خوب رفیقانی باشیم

مریم چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:12 ب.ظ http://binamak.blog.ir

چقدر این جمله رو دوست دارم، چقدر بهم آرامش میدهد....
همیشه بالای هر مقاله و امتحانی مینوشتمش
همیشه جزوه هامو با این جمله شروع میکردم
یا رفیق من لا رفیق له ...

ملک احمدی شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:54 ق.ظ http://1afsarejavan.blogsky.com/

ﮐﻮﺩﮎ ﻧﺠﻮﺍ ﮐﺮﺩ:ﺧﺪﺍﯾﺎ ﺑﺎ ﻣﻦ ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻥ
ﻣﺮﻍ ﺩﺭﯾﺎﯾﯽ ﺍﻭﺍﺯ ﺧﻮﺍﻧﺪ ﻭ ﮐﻮﺩﮎ ﻧﺸﻨﯿﺪ

ﺳﭙﺲ ﮐﻮﺩﮎ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﺯﺩ:ﺧﺪﺍﯾﺎ ﺑﺎ ﻣﻦ ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻥ
ﺭﻋﺪ ﺩﺭ ﺍﺳﻤﺎﻥ ﭘﯿﭽﯿﺪ ﺍﻣﺎ ﮐﻮﺩﮎ ﮔﻮﺵ ﻧﺪﺍﺩ

ﮐﻮﺩﮎ ﻧﮕﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﺍﻃﺮﺍﻓﺶ ﮐﺮﺩ ﮔﻔﺖ ﺧﺪﺍﯾﺎ ﭘﺲ ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺑﺒﯿﻨﻤﺖ
ﺳﺘﺎﺭﻩ ﺍﯼ ﺩﺭﺧﺸﯿﺪ ﻭﻟﯽ ﮐﻮﺩﮎ ﺗﻮﺟﻪ ﺍﯼ ﻧﮑﺮﺩ

ﮐﻮﺩﮎ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﮐﺮﺩ ﺧﺪﺍﯾﺎاا ﺑﻪ ﻣﻦ ﻣﻌﺠﺰﻩ ﺍﯼ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ
ﻭ ﯾﮏ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﺘﻮﻟﺪ ﺷﺪ ﺍﻣﺎ ﮐﻮﺩﮎ ﻧﻔﻬﻤﯿﺪ

ﮐﻮﺩﮎ ﺑﺎ ﻧﺎﺍﻣﯿﺪﯼ ﮔﺮﯾﺴﺖ ﺧﺪﺍﯾﺎ ﺑﺎ ﻣﻦ ﺩﺭ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﺑﺎﺵ ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺑﺪﺍﻧﻢ ﺍﯾﻨﺠﺎﯾﯽ
ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﯾﻦ ﺧﺪﺍ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﺍﻣﺪ ﻭ ﮐﻮﺩﮎ ﺭﺍ ﻟﻤﺲ ﮐﺮﺩ ﻭﻟﯽ
ﮐﻮﺩﮎ ﭘﺮﻭﺍﻧﻪ ﺭﺍ ﮐﻨﺎﺭ ﺯﺩ ﻭ ﺭﻓـــــــــــﺖ.....

گمنام یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:26 ق.ظ

و صفای رفیقی که تا ته خط با ماس و اگه ما نارفیقی کردیم میگه صد بااگر توبه شکستی بازآی غنیمته .
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد