قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

بدون شرح

این چند وقت دیگه چشمم به تلویزیون خاموش هم که میفته یاد حلزون می افتم...

البته بنده خیلی وقته برنامه های این جعبه ی جادو رو به صورت گزینشی نگاه میکنم (از بس که پربار و مفیدند!!) اما الان وضعیتی شده که دیگه همون برنامه های گزینشی رو هم نمیشه نگاه کرد. از یه برنامه ی 40 دقیقه ای اقلا 10 دقیقش رو باید نظاره گر چهره ی مبارک حلزون ها باشی...

بنده پیش بینی میکنم به همین زودی ها شبکه ی ملی حلزون هم افتتاح بشه.(حالا ببین کی گفتم!)

کاش دوستان صدا و سیما یه فکری برای این رسانه ی ملی ما میکردند. وجدانا خود حلزون ها هم اگه اینقدر خودشون رو می دیدند حالشون بهم میخوره.

نظرات 13 + ارسال نظر
khanoOmi یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:23 ب.ظ

سلام عزیزم..خسته نباشی بابت منطقی و الکترونیک و ....!بماند...بگذار اسرار این امتحانات پشت پرده بمانند...یه غول بی شاخ و دمی ام بود که بنده رو دو ترم اسیرکرده بود بالاخره شاخش شکسته شد..نخند دوست من!

خواهشا بعد از مصرف این کرم حلزون ته دیگشو بده من شاید فرجی شد...!
میدونی که قیمتش زیاده..به قولی نمی ارزه بخوای بابت ترکیب له شده ی جسم حلزون این همه پول بدی..اونم با این مخارج سرسام آور دانشگاه آزاد اسلامی اونم از نوع واحد "خمینی شهر"..
خلاصه اینکه الآن به هر کی بگی یکی از مشاهیر مورد علاقتون کیه..بلافاصله میگه حلزون..کجایند اوشین ها و جومونگ ها که زمانی الگوی یک عده از حمقا بودند....

سلام خانووم...به به تبریک میگم پس بلاخره موفق شدی بزنی تو گوش این غول بی شاخ دم یادت باشه باید ببریمون زیتون بمون سور بدیا
میگم از ترم دیگه میتونی اعلام آمادگی کنی برای تدریس هرچی باشه پایت خیلی قوی شده
والا بنده هنوز امتحانام رسما شروع نشده که بخوام خسته بشم،فکر کن از اول خرداد که منطقی دادم تا 12 ام امتحان ندارم...میبینی که 24 ساعت حضور فعال دارم تو فضای مجازی!!!!واقعا که این ترم خیلی رویایی بود...

و اما درمورد عصاره ی له شده ی حلزون،انصافا تصورش هم چندش آوره چه برسه به مصرفش

راه نشین دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:08 ق.ظ

سلام به ن ج م ه جان خودم!!
چه گریز بجایی زدی به دنیای زیبای حلزون ها...!!
حالا فک کردی بقیه ی این کرم هایی که به خورد ما ها میدن عصاره ی چیه؟
از خرچنگ و ماهی و کوسه و فلامینگو گرفته تا سوسک زرد دریایی و مارمولک صحرایی و روغن کوهان شتر و . . .!
با این حساب باید این کرم حلزونِ (ساخت ایرانو!!) بگیری بذاری به چشمات!
حالا از ما گفتن بود . . .

ای بابا فرمانده من که خصومت شخصی ندارم با حلزون ها
میگم اینا محصولاتشون رو تولید کنند بریزند تو بازار،دیگه این قدر رو اعصاب آدم نرند هی وقت و بی وقت...همین!

علی اکبر دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:58 ق.ظ http://yadbud.mihanblog.com/

سلام خداقوت
با اینکه وقت زیادی نداشتم اما یه گذر اجمالی که به وبتون انداختم برام خیلی قابل تحسین بود!!!
ان شاالله بعدا بیشتر مزاحمتون میشیم
با افتخار لینکتون کردم
یاحق

ملک احمدی دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:59 ق.ظ http://www.1afsarejavan.blogsky.com

سلام
جای تاسف داره که هیچ نظارتی روی آگهی های سیما نمیشه
ظاهرا تا کسی اعتراض نکنه هر تبلیغی مجازه!
مثلا از قول خانم هایی گفته می شود که: «از پوست صورتم خجالت می کشم» و « از زمانی که کرم حلزون استفاده می کنم اعتماد به نفسم بیشتر شده»
دوباره ارزش ها داره جابجا میشه...

سلام
دقیقا همینه جابجایی ارزش ها،رواج مصرف گرایی افراطی و...
آدم چی بگه....

khanoOmi دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:21 ق.ظ

به قول خواهر م.ح فرمانده ی محترم پایگاه بسیج خواهران : really ؟!
عجب برنامه امتحان جالبی داری به لطف لطایف الحیل)درست نوشتم یعنی؟!(دانشگاه؟!......الآن قیافه ی منو تصور کن که چقدر عصبانیم وقتی میفهمم سه تا امتحان پشت سر هم داشتم اونم سه تا درس پایه و تخصصی بعد شما امتحان ندارین تا دوازدهم..واقع برنامه امتحانی ما جزو عجایب هفتگانه جهانه..واقعا خدا به خیر کنه ترمای آخرو...
من باب بحث هفتخوان رستم و شکستن شاخ و دست و پا و شیشه عمر اون غول بی شاخ و دم باید بگم که خیلی خنده داره که من درسای سختتر از اونو پاس کردم ولی. نمیدونم چه طلسمی بود..البته نقش عمده اشو بذار پای بدشانسی من که افتادم تو تور استاد محبوب دانشگاه و البته کم کاری خودم که واقعا کم کاری پرتاوانی بود..وگرنه شما خودتون به نخبه بودن بنده واقفین..حتی استاد محبوب شما ع.ش هم به این مسیله پی برد تا جایی که بهم گفت خانم ... اگه پایانترم یه ذره بخونی چون همیشه فعالی قول میدم یه بیست کله گنده بت بدم...این حرف استاد با اسناد و مدارک فراوان گفته شده ها..به پیشنهاد استادیم فکر کردم ولی به این نتیجه رسیدم الآن "جامعه" بیشتر از هر زمانی به من احتیاج داره..میدونی که..

بله خوب
بنده که در استعداد های نهفته ی شما شکی ندارم
نمونش اثر هنری پربار و خط زیبای شماست که زینت افزای پانل دفتر شده

عمه سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:09 ب.ظ

گلم - هزاران سال است این موجود بی آزار و ترسو بی هیچ نام ونشانی سرش در لاک خودش بود و زندگی میکرد
حالا هم که بر اثر نگاه اصلاح طلبان پوست سری در سر ها در آورده و در حال بالا رفتن از قله شهرت و معروفیت است نمی توانید ببینید
جان دلم سالهاست این قانون تدوین شده تا سر مناره شهرت افراد را بالا میبریم و بعد پس گردنی به او میزنیم و چنان او را به زمین میکوبیم که اجزاء له شده اش را هم کسی پا جلو نمیگذارد جمع کند
دوران اوجش را سکوت کنیم همانگونه که دوران سقوطش را بخاطر حفظ کیان و حریم پوست سکوت میکنیم
بماند که تلوزیون دانشگاهی است بدون ورودی و اوپن .....
حالا بگو پول این همه کارمند را از کجا بیاد

بسم الله
عمه جان شما هم که در زمره ی حامیان حقوق حلزون هایید،عجب دفاع جانانه ای،, و البته از چارچوب حلزون ها که بگذریم سخن حق و بجایی بود.
خلاصه تسلییییم،اما انتقاد من بیشتر برای مسئولین رسانه ی ملی و همون ورودی اپنشون بود نه این زبون بسته ها....

میدونید یاد چی افتادم؟یادمه در دوران طفولیت یه روز با شما رفته بودیم گردش،همین طور که نشسته بودیم یک سری مورچه داشتند از سر و کولمون بالا میرفتند و من هم با شدت عصبانیت تصمیم گرفتم یکی یکی اونا رو بکشم. همین که عزمم رو جزم کردم برای کشتن اولین مورچه، همسر گرامی شما فرمودند که ببین ما اومدیم تو محل زندگی اینا نشستیم آرامششون رو بهم زدیما،حالا حق با کیه؟کی باید کی رو بکشه.....
بعد از این همه سال هنوز هم وقتی در چنین موقعیتی قرار میگیرم یهو این حرف تو گوشم زنگ میزنه،به جرئت میتونم بگم دیگه هیچ موجود فسقلی رو نکشدم...چه برسه به بزرگش

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:37 ق.ظ

ما به کسی رأی می دهیم که "ولایتی" باشد،"عادل" باشد،"عارف" به مسائل کشور باشد،"روحانی" باشد،جایگاه "جلیلی" در بین ایرانیان داشته و "غرضی" در مسائل مالی نداشته باشد!"رضایی" جز رضای الهی نطلبد و از قشر مستضعف جامعه باشد،مثلا مادرش "قالیباف" باشد !!!


+سلام دوست عزیزتر از جانم...احوالات شما و امتحانات که خوبه انشاا...؟!
این کامنت ربطی به پست شریفتون نداشت..بی احترامی نشه به حلزونا!
فقط محض انبساط خاطر بود!
الآن به هرکی میگی سلام بلافاصله میپرسه به کی رای میدی..گفتم بذار کامنتدونی شما هم از این مقوله جان سالم به در نبره!

سلام
حالا چرا بی نام؟!!
البته پست قبلی هم به مناسبت همین مقوله ی انتخاباته

khanoOmi پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:15 ب.ظ

سلام نجمه گلی..وای ببخشید کامنت قبلی متعلق به منه ولی مشخصاتمو حواسم نبوده حذف کردم...ببین ینی اگه اسم نذارم نمیتونی لحن دوستتو تشخیص بدی..واقعا که.....

چرا عزیزم تشخیص که دادم،مخصوصا از اون انبساط خاطر که تازه یاد گرفتی
گفتم شاید تو هم به زمره ی گمنامان پیوستی

رنگ خدا پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:47 ب.ظ http://rangekhoda.persianblog.ir

آقا فرمودن کاندیدای ریاست جمهوری نباید از بودجه بیت المال در تبلیغات خود استفاده کند ، این دققا یعنی به آقای قالیباف رأی ندید.پجالب اون جاست که این اصطلاح هست که یکی یه حرفی می اندازه وسط ، به هر کی مربوط بشه همون سریع میگه من که اینکاره نیستم، جریان آقای قالیبافم همینه ، تو برنامه ی تلویزیونیش برگشت گفت ، من بدونپشتوانه مالی اومدم ، آخه یکی نیست بهش بگه چرا به خودت گرفتی معلومه که .... !
باقی مطلب را در وبلاگم بخوانید!

سلام
خوش اومدید از این طرفا
مطلبتونو خوندم
اما راستش به نظرم خیلی خیلی تحلیل های سطحی بود
یعنی از بین این همه صحبت کاندیدا ها فقط بر مبنای همین جزئیات نه چندان منطقی قضاوت میکنید.....

عاشق الحلزون و مجنون التن تاک جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:10 ق.ظ

فکر کنم حجم پاسخ کامنت ها و جنجال پیش آمده بیش از حجم خود مطلب باشه .اینقدر دعوا سر یه تیکه حلزون مهربون اونم تو این ایام عزیز ؟

بله خب
شما درست میفرمایید
حالا این ایام از چه نظر عزیزه؟!

م.حامی جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:49 ب.ظ http://rahibesoyedost.blogfa.com

سلام بر دوست عزیزم
آقا ما چند روزه فرصت نکردیم به فضای مجازی سر بزنیم چه بحث های پر محتوایی شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این khanoom هم که رسما ما رو معرفی کردن یکی نیس بگه ما میخوایم گمنام بمونیم.....
خانم اسدی گرامی چی کار داری به این حلزون های بیچاره؟؟؟؟
ایشالا یه فکری هم به حال رسانه مون میشه با انتخاب فرد اصلح....
البته فراموش نشه بحث تبلیغات خ سخت درست شدنیه چون هر کی بیشتر پول بده بیشتر نشونش میدن
معلوم نیس این حلزونا چه قدر پول دارن...
موفق باشی
اللهم عجل لولیک الفرج

سلام دوست گرام
حسابی مشغول ادامه تحصیل بودیا...
چقد طرفدار دارن این حلزونا
باور کن اگه میدونستند حتما کاندیدا میشند....

مهدوی بیات شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:25 ق.ظ http://saateeshgh.persianblog.ir

سلام بر شما
بنده مهدوی ارفع هستم و از اینکه گهگاهی به وبلاگم قدم رنجه میفرمایید متشکرم.
از مطالبتون بعضا استفاده می کنم اگرچه انتظار غنای بیشتری دارم.
اگر صلاح می دانیدبرخی آیکونها را که در شأن وبلاگ شما نیست حذف کنید مانند فال وطالع بینی و چت باکس و لینک های مفید را
با احترام

سلام علیکم
این آیکن هایی که فرمودید تو قالب وبلاگ بود من نزاشتمش
و اما در مورد غنای مطالب بسیار خوشحال میشم راهنمایی بفرمایید
ممنون از حضورتون

بهار ولایت شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:54 ب.ظ

سلام به همه ی دوستان از جمله قایقران .
نمیدونم حمایت از تولید ملی دیگه !چه میشه کرد باید جنس ایرانی رو خرید دیگه .نخریم کسی نمی خره غیر از اینه همین تبلیغات که میشه باعث پیشرفت ....

سلام
خوبی؟کتابات خوبند..؟!
چی بگم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد