قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

چه اسفند ها دود کردیم برای تو ای روز اردیبهشتی...

«بِسمِ اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحِیمِ... تَوکَّلتُ عَلی اللّهِ وَ لا حَولَ و لا قُوَّةَ اِلاَّ بِاللهِ العَلیِّ العظیمِ.

اللّهم اِنّی اسْلَمْتُ نَفسِی الیکَ و وجَّهْتُ وَجْهی اِلَیکَ و فَوَّضْتُ أمرِی اِلَیکَ» .

الهی اِبْتَدَأْتَنِی بَنِعْمَتِکَ قَبْلَ أنْ أَکُونَ شَیئا مَذکُورا وَ خَلَقْتَنِی مِنَ التُّرابِ»؛

«ثُمَّ اِذ خَلَقْتَنِی مِنْ خَیرِ الثَّری، لَمْ تَرْضَ لِی یا اِلهی نِعمَةً دُونَ أُخری وَ رَزَقْتَنِی مِن اَنواعِ المَعاشِ وَ صُنُوفِ الرِّیاشِ»

«اِلهی أَغْنِنِی بِتَدبِیرِکَ لِی عَنْ تَدبِیری وَ بِاختِیارِکَ عَن اِخْتِیاری»

 به نام خداوند بخشنده مهربان...

بر خدا توکل کردم و هیچ جنبش و توانی جز از خداوند والا مرتبه بزرگ نیست.

بار خدایا! نفسم را تسلیم تو کردم و روی خود را به سوی تو گردانیدم و امر خویش را به تو تفویض کردم...

خدای من؛پیش از آن که چیز قابل ذکری باشم نعمتت را بر من آغاز کردی و مرا از خاک آفریدی.

پس آن گاه که مرا از بهترین خاک ها آفریدی، راضی نشدی نعمتی را بر من روا داری و از دیگر نعمت ها بازم داری،

و از هر گونه وسایل زندگی و خوراک و پوشاک مرا عنایت فرمودی.

پس ای خدای من به تدبیرت مرا از تدبیر خودم بی نیاز گردان

و به اختیارت مرا از اختیار خودم بی نیاز ساز.


نظرات 4 + ارسال نظر
هدی هستم دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 03:40 ب.ظ

عه....
پس بقیه اش کو؟

عسیسم شما شب و روز تو وبلاگ من میخوابی؟
بذار کلید بدم بت بیای داخل استراحت کنی اقلن آخه دم در که بده

هدی هستم سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 10:27 ق.ظ


اصن دیگه اگه اومدم اینجا
اصن دیگه اگه برات کامنت گذاشتم
اصن دیگه اگه
اصن دیگه
اصن

نهههه
نرو اگه بری جات خالیه

خواهرجونت! سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 11:45 ق.ظ

نجمه جون خواستی کلیدتو به منم بده
منم اومدم بگم پس بقیه اش چی شد!

یامولا
تو هم؟کنکوری و این کارا؟
شما به جا اینکارا برو درستو بخون
چه خوانندگان آنلاینی اینجا رفت و آمد دارن و نمیدونستما
بقیه خوانندگان گمنام آنلاین هم بیان خودشونو معرفی کنن ببینم بلاخره چن تا کلید بزنم

نیلوفر جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 11:29 ق.ظ

نجمه لااقل یه پست جدید بذار روحمون شاد شه خب
ما قول میدیم کامنت نذاریم. خخخ
پیشاپیش نیمه شعبان رو هم خدمتتون تبریک میگم دوست قشنگم

از دست تو
چشم،پست جدید هم میذارم
باشه به وقتش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد