قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

از لاک جیغ تا خدا

لطفا هرکی ندیده ببینه

همین!

نظرات 9 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:33 ب.ظ

نجمه جان این دختر فامیلتئنه؟ چقد شبیه هستید در ظاهر و طرز صحبت کردن

فامیلمون؟
شبیه؟

سد معبر! یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:02 ق.ظ

اتفاقا دیدمش یاد خودت افتادم!
خیلی بهت شباهت داره این دختره از یه جنبه هایی. قبول داری؟

وای چه جالب شما چطوری همه باهم به این نتیجه رسیدید آخه؟
نکنه ما دوقولو بودیم تو بیمارستان جدامون کردن؟
آخه ایشون هم 72 اند

من در دوران جاهلیت یکی از تکنیک های کودک آزاریم برای بچه های هم سن وکوچکتر از خودم این بود که بشون میگفتم شما رو از پرورشگاه اوردن بعد کلی هم اثبات میکردم براشون تا خودشون هم باورشون شه
خدا منو ببخشه

صامت یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 06:13 ق.ظ

سلاااام، عااااااالیه این برنامه. چندتا قسمت دیگه اش هم خیلی خوبه، بعدا میام اسماشون رو میگم . . .

سلام مشهدی
من همش یادم میره ببینم برنامش رو
لذا اگه قسمت های جالب ترش رو معرفی کنی برم دانلود کنم خیلی هم ممنون میشم

صامت پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 03:33 ب.ظ

قسمت الهام قاجار رو دان کن ببین حتما. حرف نداره...
باید سر فرصت چک کنم قسمت هاش رو ببینم کدومشون تو الویته برا دیدن ک بگم دان کنی
قابل شما رو نداره دوست جون

تو را سپاس

صامت شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 01:30 ق.ظ

قسمت آزفنداک فراواک هم قشنگه:)
تو را خواهش
ببخشید هی دونه دونه میگم، دارم گلچین میکنم مثلا:/

دست شما تشکر

هعی یادش بخیر اون وقتا میومدم دانشگاه چقد چیز دانلود میکرد
هعی یادش بخیر چه روزایی بود

صامت شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 01:40 ق.ظ

قسمت شمیم هم بدانلود

مردی بنام شقایق شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 10:55 ق.ظ

ینی ادم باید گریه اش بگیره ها

ولی نمیدونم من چرا خندم میگیره!

اصن از بچگی استعدادی تو احساسات نداشتم!

+
برنامه ی خوبیه
شاید بیشتر واسه ما مردا


شما به این برنامه میخندید اون وقت خندوانه میبینید چکار میکنید دقیقا؟
+
ورژن مردونش هم دارن میسازن انگار

صامت دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 05:16 ب.ظ

با سلام
سپیده(عالیه)،
مطهره،
فائزه
زینب نعمتی
عیسی(خانوم مسیحی مسلمون شده)
...
همینا دیگه... بازم بود، ولی نمیدونم به سلیقه ات میخورد یا نه ننوشتمشون. فک نکنم ببینمت،اگ نه همشون رو میریختم رو سی دی میاوردم برات...

بیست امتیاز به پشت کارت رفیق
ینی ما دیگه هم دیگه رو نمی بینیم
آه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 05:50 ب.ظ

فدای تو
نــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد