قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

اوست گرفته شهر دل،من به کجا سفرکنم؟

راستی،یادش بخیر

پارسال این شب ها چقدرشوق دیدارتان را در دل داشتم

اوج آرزوهایم شده بود زیارت اربعین...

و چه چیز زیباتر از آن که امسال، آن آرزوی رویایی برایم تبدیل شده است به یک خاطره ی فوق العاده شیرین

 و البته بازهم یک آرزوی ناب و خواستنی...

 

امام رئوفــــم

قایقرانِ  این شب ها

بی چراغ و با دستانی خالی

می آید تا اعتراف کند

به عظمت و بزرگی شما و خانواده ی کریمتان

 و تلخیِ گزنده ی روزگارِ سختِ دور شدن از کویتان

امسال هم در پرونده ی تقدیر یکساله ام، به نسیمی از لطافت نگاهتان دل خوشم کنید

دل خوشم کنید که سخت محتاجم به مُهرِ تائیدی از مِهر نگاهتان.

باز دارم به سر هوای حرم

دلمان تنگ شد برای حرم

دوست دارم رها شوم از خود

در میان سر و صدای حرم...

+مادر سپرده است به دست شما مرا

گفته فقط شما ببری کربلا مرا

نظرات 6 + ارسال نظر
نیلوفر یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:52 ق.ظ

نشدم نوکر خوبی به درت حق داری
اربعین داغ حرم را به دلم بگذاری
بابی انت و امی و همه اجدادم
تو چه کردی که من از خواب و خوراک افتادم ... :'(


+ اون عکس با صفائه رو نذاشتی پس

الهم الرزقنا زیارت الحسین(ع) فی عامی هذا و فی کل عام...


+آخه عکسه مفسده انگیز بود

مردی به نام شقایق یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:10 ق.ظ

سلام


ینی هیچ خاطره ای مثه خاطره اربعین نمیشه!

+
ان شاالله همیشه به زیارت

سلام
واقعا همین طوره
اربعین و کربلا و یادش بخیر...

زمرد یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:32 ب.ظ

سلام نجمه جان
عجب پستی گذاشتی،سوز دل این روزهایمان
امسال بیش از همه به این نیاز داریم که از این بزرگواران ایمانی بیش از سالیان گذشته واراده ای راسخ طلب کنیم.وقتی درحرم هستی فقط حسرت یک چیز بردلت باقی میماند حال دل خوبان ،همان هایی که این بزرگواران بالبخند شهادت نامه هایشان را امضا میکنند.امسال باید خواست همان اراده ای که مرکب به سرانجام رساندن هدفی است که خداوند برایمان تعیین نموده است
امسال باید خواست زندگی الهی را،امسال باید خواست مولاامام حسین(ع) وراه مولا امام حسین(ع) رابهتر درک کردن تاصدایت میان گریه هایت بلرزد ونفس هایت به شماره بیافتد برای دیدارشان دربهشت برین درست مثل همان نجواهای عاشقان قبل از پر کشیدنشان،امسال باید خواست آزادگی را،امسال باید خواست پایان زیبای زندگی ،شهادت را.....
امسال همان نیمه ی گمشده یعنی اخلاص حتی درنفس کشیدن را باید خواست ،امسال باید خواست رهایی ازخواب غفلت ودرجا زدن در جای خود فقط باشعار دادن
کاری که من خوب بلد بودم وحال این شعار نیست که مرا به جایی برساند
واکنون من مانده ام وسوز این حسرت ها بردل وبه قول شهید گرامی شهید جهاد مغنیه :انسان هنگامی به جایی میرسد که خود رابرای اعتقادی خاص وصحیح قربانی کند .
التماس دعا خواهرم.....

سلام جانا
آمین برای همه ی دعاهای خوبت

مردی بنام شقایق شنبه 27 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 08:18 ب.ظ

سلام

عیدتون مبارک

سلام
ممنون
عیدشماهم مبارک

Samet جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:48 ب.ظ

منم کربلا میخوام:-((((((((

چقدر حرف در این سینه ی من جمع شده
چند وقتیست که با حال خودم درگیرم
چند ماه است جلو تر به شما می گویم
اربعین کرب و بلایم نبری می میرم

صامت شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:19 ب.ظ

خسته ام از همه ی شهر و گرفتارانش
کرمی کن که دلم کرببلا می خواهد...

باروضه ی حسین نفس تازه میکنیم
وقتی هوای شهر نفس گیر میشود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد