قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

هرگز حضور حاضر غائب شنیده ای...؟!

بسم الله

عیدانه ی راهیان نورِامســال

شلمچه،حاج حسین یکتا  

*دانلود

*به یاد عیدانه ی پارسال   

پ.ن

و من همه اش دارم فکر میکنم به حکمت همه ی این سفرها و رفتن های ناگهانی؛

به حکایت همه ی رفتن ها و نرسیدن ها و نفهمیدن ها

خدایا

شرمنده ام از اینکه فکرکردن به هیچ های دنیایی آنچنان غباری بر دل و قلبم نشانده است

که حتی وقتی به زور نفحات ربانی ات را برایم میفرستی

بازهم همتش را ندارم تا اقلا سرم بالا بیاورم و هوایی تازه کنم.

خدایا

شرمنده ام که هی یادم میرود تو خدایی و من بنده ات.

نظرات 5 + ارسال نظر
زمزم پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:48 ب.ظ

نجمه بانوجان..
حکمت سفر..؟شما خاموش یاش تا برآشفته ام نکردی..
حکمت سفرهای ناگهانی شما در تفاوت فاحش اجازه ی سفر دادن و اردو رفتن مابین پدرو مادر اینجانب و پدر و مادر شماست.. .
یادته بعد وربلا گفتی یعنی خراب مامان بابامم...؟تنها حکمتش همینه ولاغیر ..
والسلام!

سلام ز.م جان
بله خب سپاسگزار از اینکه روشنم کردی.
بنده هم از همین تریبون مراتب ارادت خودم رو خدمت اولیای دمم اعلام میدارم:))
پ.ن
یه حدیثی هست از پیامبر،مامانم همش میخونن برامون و من هم خیلی دوستش دارم با این مضمون که
در زندگی هرادمی نسیم های ربانی میوزه،و این ماییم که باید خودمونو در معرض وزش این نسیم ها قرار بدیم.

نیلوفر پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 08:25 ب.ظ

انصافا ز م خیلی خوب حکمتشو براتون جا انداختا آفرین
واسه ما که تا مشهدش نسیم وزید ولی واسه راهیان نور دیگه نوزید! ینی وزیدا .. ولی هی قطع و وصل میشد اخر سرم گفتن نمیشه بوزیم دیگه! :( منم ترسیدم اصرار کنم یوخت طوفان بیاد!!

زیاراتتون پساپس و پیشاپیش قبول خانوووم
لحظه سال تحویل تو حرم برام دعا کن

از دست شماها...
در پاسخ فعلن کظم کامنت میکنم تا بعد:)
شومام به جا اینکارا محتوای اصلی پست رو دریابید فرزندانم.

چشعم،ملتمس دعا

نیلوفر جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:01 ب.ظ

سال نوی پر از اتفاقات خوووب را برایت آرزومندم عزیزم
قدر خوبی هایت را بدان

عیدت فاطمی :)

ممنون دوست گلم
منم برات کلی آرزوی خووووب کردم موقع تحویل سال:-*

دعاکردم قلبت برای کسی بتپد که لیاقت خوبی هایت را داشته باشد و دستانت در دستان کسی قرار گیرد که آرامش بخش روحت باشد دعا کردم زیر باران عاشقانه های خدا خیس ترین باشی و امسال بهاری ترین سال زندگیت باشد

پ.ن :همشو بعدن حضوری بات حساب میکنم

نیلوفر دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 02:26 ب.ظ

چه دعاهای قشنگ و رمانتیکانه ای
ممنوووون دوستممممم

خواهچ
الان هرکی بیاد این کامنتا رو بخونه میگه اینا چرا اینقد براهم نوشابه باز میکنن، بیا جمعش کنیم بریم

زمرد پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 03:51 ب.ظ

سلام بانو جان پستت دلمو هوایی این شعر کرد
وقتی دلم بارونیه ، غم تو دلم زندونیه، میرم خوزستان
کرب وبلای ایران ،شش گوشه خوزستان ، مظلوم حسین جان

سلام فرمانده
کربلای جبهه ها یادش بخیر...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد