قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

قایــــــــــــــــــــــــــــــقـــران

نه به آبی ها دل خواهم بست، نه به دریا

هم ذات پنداری دانشجویانه:)

بیدار شو،بیدار شو ای کودک شب

بیدار شو امشب چه جای خواب باشد  

 

  

پ.ن: 

1.میگه:چند وقته تا کتاب رو باز میکنم مخم به مخچم میگه استاد خسته نباشید! 

2. بـــرف هم نمیاد اقلن به یاد+ بگیم برف این چنینی ام آرزوست  

3.ندای شنایی از درونت هی نهیب میزند:تو که خودت خوب میدانی امتحانات فرآیندی است نمادین و نمره دست استاد است و بس،لذا خودت را از اینترنت بازی محروم نکن. و تو به نشانه ی تایید باز هم به اینترنت درب و داغانتان سلامی دوباره میدهی. 

4. به قول صدر المتوهمین: در قیامت منادی ندا در میدهد این الای.دی .اس .الیون من المخابرات؟ و ما در مقابل حیرت همگان وارد بهشت میشویم.پل صراط برای شاتلی ها و بقیه از تار مو باریک تراست،اما برای ما اینترنت مخابراتی ها پل صراط پهن خواهد شد به جبران آن پهنای باندی که در دنیا دهنمان را سرویس کرد. 

نظرات 4 + ارسال نظر
زمرد پنج‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1393 ساعت 06:51 ب.ظ

سلام
شاعر میفرماید:ای کسانی که جزوه رابیچاره نموده اید ازبس به طرق مختلف آن رابا...خوانی تمام جویده اید .اینقدر پیش ملت ناله ی وا ملتا درسا کجا دل گذاشتنا سر ندهید.باشد که برین خب شین(مخصوص تکه فهم ها)
تقبل الله...خوانکم
اللهم ارزقنا پاس الامتحانا لبشرالسر به هوانا علی الخصوص
منا
بانو اون آدرسی هم که ازبنده طلب کردین ان شاالله به زودی تحویلتون میدم ولی منتها من فقط دررزرو مکان کمکتون میکنم ودر عمل یادم تو را فراموش
با این جنبشی که راه انداختین شماها

سلام
درس خوندن که فی نفسه فرآیند خوش آیندیه اما بعضی مباحث و بعضی اساتید هستن که شیرینی درس رو زهرمار میکنند.

حالا جالبی قضیه اینجاست یه استاد عزیز نازنینی چن روز پیش سرجلسه امتحان اومده بودن بالا سر من داشتن در مورد درست یا غلط بودن صورت سوال، سوال میکردن!اولش فکر کردم دارن مسخرم میکنند اما بعدش دیدم نه جدی جدی داشتن میپرسیدن صورت سوال رو درست طرح کردن یا نه....منو میگی تا چند دقیقه اصلا هنگ بودم. و سوالی که در اون لحظه به ذهنم رسید هم همین بود که استاد شما درمورد من چی فکر کردید عایا؟!

برو..برو خب شو،کلن همتن برید خب شید؛ آدرس هم نخواستیم اصلن برید به ک ن گ ر تون برسید شما ها

راه نشین جمعه 26 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:04 ق.ظ

برو خجالت بکش اینقد نیا تو واتساپ ناله سر کن بگو درس خر عست! جزوه بد عست ..
این بچه ها حرفتو باور میکنن فک میکنن واقعا روابطتت با درس و امتحان مکدره! دیگه نمیدونن که اساتید واسه رفع اشکال میان خدمت شومااا..
خجالت بکش از این پستای گمراه کننده نذار هیچوخ :|

+ بیشتر از بقیه، دوس داشتم تو بیای بریم .. :((( نمیای دیگه ..نامردی :'(

آقا ما نبودیم اون نوبتیا بودن

تازشم من همش یکی دوبار اومدم هم ذات پنداری کردم،اون هم برا اینکه یه سری درس ها واقعا خر عستند.
یه کاری نکن عکس هنر نمایی آشپزیتو بذار رو صفحه ها

+من کی گفتم نمیام بیخودی جو میدی دخترم

مردی بنام شقایق جمعه 26 دی‌ماه سال 1393 ساعت 04:22 ب.ظ

سلام

بنده از قدیم یه جمله طلایی دارم که اونایی که شنیدن عربده کشان جامه دریدند و سر به کوه گذاشتن:

بین درس خوندن و نمره گرفتن هیچ ارتباط منطقی وجود نداره

پس بیخود خود را اذیت نکنید...

تکبیر....

راه نشین یکشنبه 28 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:52 ب.ظ

اصن قرار شده به افتخار تو که کنکور داری بندازنش عقب و این صوبتا (که دیگه هیچگونه بهانه ای ازت پذیرفته نباشه)
خب... عهم.. بدینوسیله موضع دفاع از آشپزی خود را اتخاذ می نماییم!
ناموسا برنج لن جوانی خیلی تیتیش مامانیه اگه بهش نرسی شفته میشه خب .:(( تو عوضش به اون خورشت که با آدم حرف میزد اگه توجه میکردی برنج برات تحت شعاع قرار میگرفت..
بعدشم بازم درود و سلام بر شهامت خودم که تصاویر برنج با اون وضعیتو در فضای مجازی منتشر کردم تا درس عبرتی بشه برای آیندگان! بعضیا که انار پلو درست میکنن بعد فقط میان تو گروه برامون تعریف میکنن که چه شکلی بود..!
مام مدیونیم اگه فک کنیم انارپلوشون شبیه دسته کلنگ شده بوده که عکسشو منتشر نکردن!!.... بعله..!

کنکور چی هست؟خوراکیه؟
آره دخترم روحیت رو از دست نده تلاش کن بلاخره موفق میشی.
و اما درمورد غذای مخصوص سرآشپز عارضم خدمتتون که به دلیل استقبال شدید خانواده این دفعه که درست کردم عکسشو قاب میگیرم میفرستم،باشد که درس گیرید،بعله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد